Health Keeper is een advies- en bemiddelingsbureau opgericht door Frank Hielckert en richt zich op het verbeteren van vitaliteit van organisaties. Vitaliteit is hierin een belangrijke kernwaarde welke binnen de organisatie als een verbinding werkt voor thema’s als gezondheid, inzetbaarheid, ontwikkeling, inspiratie, professionalisering, tijd, geld, plezier, bezieling en bezinning.
Health Keeper heeft ervaring in het vertalen concreet vertalen van gezondheidsmanagement naar tastbare producten en diensten. Hierbij is een belangrijke factor de communicatie en interne marketing. Health Keeper hanteert ‘internal branding’ als uitgangspunt.
Waarom branding?
Branding vertelt het verhaal dat je wil overbrengen aan iedereen die in contact komt met het merk. Het is het gevoel, de beleving, de emotie die een klant ervaart bij het product en/of dienst. Tevens creëert branding eenheid, focus en continuïteit, het werkt als een kompas.
Waarom is Internal Branding belangrijk?
De missie en visie van een organisatie zijn mooie uitgangspunten, maar hoe zorg je dat deze door de gehele organisatie wordt geleefd en uitgedragen.
Interne communicatie als succesfactor
Communicatie heeft de taak de relatie tussen mensen in de organisatie te ondersteunen en processen vorm te geven. Zowel binnen als buiten de organisatie zijn zij degenen die op zoek gaan naar manieren om ervoor te zorgen dat mensen zich beter met elkaar verbinden, elkaar beter verstaan, voor elkaar openstaan.
Kerntaak HR
HR zit aan het roer als het gaat om het vertalen van waarden in gedrag en bij het ondersteunen van management en medewerkers in het toepassen daarvan in de dagelijkse praktijk.
Marketing: Iedereen dezelfde kernwaarden
Iedereen binnen een organisatie, of diegene nu wel of geen klantencontact heeft, is betrokken bij het waarmaken van de belofte aan klanten.
(bron: Internal branding 2.0 |Luuk van Beers & Gabby Nedesiki)
Missie van Health Keeper
Het op een creatieve wijze vitaliseren van organisaties door het verbinden van strategische, tactische en operationele onderdelen waardoor deze op een inspirerende en overtuigende wijze zichtbaar worden.
Frank Hielckert
Ik ben altijd opzoek naar een vernieuwende en creatieve aanpak. Deze aanpak uit zich in de visualisering, vormgeving, communicatie, social media, etc. Het communiceren via de digitale weg vereist een andere manier van kijken. Inhoud koppelen aan beelden welke de inhoud op een prikkelende wijze weergeven. De kijker overtuigen om de inhoud tot zich te nemen en contact te leggen.
Persoonlijke ervaring
In de afgelopen jaren heb ik een ervaring kunnen opdoen op het gebied van gezondheidsmanagement. Hierin heb ik een brede scope en niet de beperking om alleen te denken aan fysieke en mentale aspecten. Door mijn werkervaringen binnen Human Resource Management (HRM) in de breedste zin van het woord heb ik op een andere wijze leren kijken en hierin tal van mogelijkheden gevonden voor creativiteit.
Zelf noem ik het HR-Ergonomie, ‘Afstemmen van HR op te leveren prestatie’. Het goed inrichten van HR is lastig. Vooral omdat er vaak vanuit het vak zelf wordt gekeken naar de onderwerpen.
Mijn persoonlijke missie
Creatief ontwerpen waarin samenhang op een inspirerende en overtuigende wijze zichtbaar wordt.
Meer weten?
Health Keeper heeft ervaring in het vertalen concreet vertalen van gezondheidsmanagement naar tastbare producten en diensten. Hierbij is een belangrijke factor de communicatie en interne marketing. Health Keeper hanteert ‘internal branding’ als uitgangspunt.
Waarom branding?
Branding vertelt het verhaal dat je wil overbrengen aan iedereen die in contact komt met het merk. Het is het gevoel, de beleving, de emotie die een klant ervaart bij het product en/of dienst. Tevens creëert branding eenheid, focus en continuïteit, het werkt als een kompas.
Waarom is Internal Branding belangrijk?
De missie en visie van een organisatie zijn mooie uitgangspunten, maar hoe zorg je dat deze door de gehele organisatie wordt geleefd en uitgedragen.
Interne communicatie als succesfactor
Communicatie heeft de taak de relatie tussen mensen in de organisatie te ondersteunen en processen vorm te geven. Zowel binnen als buiten de organisatie zijn zij degenen die op zoek gaan naar manieren om ervoor te zorgen dat mensen zich beter met elkaar verbinden, elkaar beter verstaan, voor elkaar openstaan.
Kerntaak HR
HR zit aan het roer als het gaat om het vertalen van waarden in gedrag en bij het ondersteunen van management en medewerkers in het toepassen daarvan in de dagelijkse praktijk.
Marketing: Iedereen dezelfde kernwaarden
Iedereen binnen een organisatie, of diegene nu wel of geen klantencontact heeft, is betrokken bij het waarmaken van de belofte aan klanten.
(bron: Internal branding 2.0 |Luuk van Beers & Gabby Nedesiki)
Missie van Health Keeper
Het op een creatieve wijze vitaliseren van organisaties door het verbinden van strategische, tactische en operationele onderdelen waardoor deze op een inspirerende en overtuigende wijze zichtbaar worden.
Frank Hielckert
Ik ben altijd opzoek naar een vernieuwende en creatieve aanpak. Deze aanpak uit zich in de visualisering, vormgeving, communicatie, social media, etc. Het communiceren via de digitale weg vereist een andere manier van kijken. Inhoud koppelen aan beelden welke de inhoud op een prikkelende wijze weergeven. De kijker overtuigen om de inhoud tot zich te nemen en contact te leggen.
Persoonlijke ervaring
In de afgelopen jaren heb ik een ervaring kunnen opdoen op het gebied van gezondheidsmanagement. Hierin heb ik een brede scope en niet de beperking om alleen te denken aan fysieke en mentale aspecten. Door mijn werkervaringen binnen Human Resource Management (HRM) in de breedste zin van het woord heb ik op een andere wijze leren kijken en hierin tal van mogelijkheden gevonden voor creativiteit.
Zelf noem ik het HR-Ergonomie, ‘Afstemmen van HR op te leveren prestatie’. Het goed inrichten van HR is lastig. Vooral omdat er vaak vanuit het vak zelf wordt gekeken naar de onderwerpen.
Mijn persoonlijke missie
Creatief ontwerpen waarin samenhang op een inspirerende en overtuigende wijze zichtbaar wordt.
Meer weten?